Hundedans på sykehjem

Eg har lenge tenkt å gjenoppta blogginga- har alltids masse på hjerte og lyst å skrive men tida strekker ikkje til.  Har hatt veldig tett program siste tida men no skal eg roe ned og ikkje lenger ha så fullt opp på timeplanen (Kan henda eg har sagt det før også men NO skal det altså girast ned nokre hakk  😉  )

Må nesten fortelle om avtalen eg hadde med å opptre med hundene mine på eit sykehjem 12 juni.  Sånne ting synes eg er viktig å bidra med så eg svarte så klart ja til dette.  Men lite visste eg om den enorme responsen dette skulle få!
På morgonen før eg skulle avgårde ringde det ei dame fra NRK og spurde om ho kunne få lov å lage ein reportasje om dette og det svarde eg sjøvsagt ja til  🙂

Dette har blitt vist på nett.tv, distriktsnyhetene, NRK 1 både på morgon og kveld.  Og berre det lille klippet på nett.tv har blitt vist ca 25000 gonger.  Er jo litt stas det da- og vi veit at dyr fenger mange!

https://www.nrk.no/telemark/gleder-dei-eldre-med-dans-1.13562974

Når folk spør kva det koster for at eg skal komme å opptre så svarer eg at det er gratis- å stille opp for så takknemmelig publikum gjer eg meir enn gjerne.  God trening for hundene og moro for meg også.

Neste blogginnlegg kommer snart- det skal handle om årets sommercamp i regi Norsk Freestyleforening.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment