Sporkurs og besøk av Yoric

I helga har vi hatt sporkurs i regi Gnisten Hundeskole.  Instruktøren var Malin Larsson som her er sammen med sin schefer Billie.

Sporkurs+Malin-2014+053[1]

Malin bur i Småland i Sverige sammen med Henric som har “min” Yoric.  Malin har trent spor innan forsvaret og har masse kunnskap.

Dette kurset har vore planlagt lenge og vart fullbooka med det samme eg la det ut for dei som er med i Gnisten.  Og kurset stod absolutt til forventningane  🙂

Fredag kveld starta vi med grilling, bli kjent og litt teori.  Veldig koselig kveld.

Dagen derpå hadde vi kurs ved Bandak, perfekt område der vi kunne gå skogs-spor og asfalt-spor.

Alle fikk jobbe med ulike typer spor og ut fra sitt nivå.  Sjølv har eg ikkje gått så masse spor med Juba seinere tid, ho har lissom stadig klart å dra meg over ende og har jo da tatt resten av løypa sjølv ..  derfor har eg gått på spesialsøks-kurs med ho for å kunne jobbe med ein form for søk men eg har savna å gå spor med ho i skogen.

Eg vurderte å ta Atillus med på kurset i staden for Juba for han elsker jo dette og er lettere for meg å holde igjen, men så er det jo Juba eg trengte hjelp med… så heldigvis valgte eg å gå med Juba og fikk akkurat det eg trengte for å fatte mot til å fortsette- SÅ MORO!

For Juba elsker jo å gå spor men samtidig er ho meget førervar jente (tru det eller ei  :-p )
Eg skulle sette ho på sporet og ho var ivrig på å gå fram, men så vart eg litt usikker om det var der eg hadde gått… holdt ho igjen og såg meg rundt.. da gjer som vanlig Juba det samme…  men så sette eg ho (nesten..) på sporet og når ho fann det satte ho avgårde som ho pleier og la seg fram i selen.  Og vanlegvis så får ho meg til å gå fortere og legger seg da enda meir på og så mister eg ho.. Men no var Malin der og bremsa ho ned og det fatta ho lissom fort og gira ned mange hakk og gjekk da 2 perfekte vinkler  🙂  Så her er det håp!  Det er berre for meg å trene muskler!!!
Sporkurs+Malin-2014+118[1]
Her måtte Malin hoppe inn for å hjelpe til  🙂
Sporkurs+Malin-2014+119[1]He he- ikkje berre lett..
Sporkurs+Malin-2014+123[1]Så var det Inga og Anya sin tur- det gikk litt roligere for seg  🙂
Sporkurs+Malin-2014+127[2]Ho gjekk så nøyaktig så både ho og Inga fikk nok opp motivasjonen i løpet av helga!

Sporkurs+Malin-2014+101[1]

Elin og Kira har gått på sporkurs her tidlegare og er allerede godt i gang men fikk mange gode tips til vidare trening.
Sporkurs+Malin-2014+105[1]Kira fortjente god belønning for vel gjennomført arbeid!
Sporkurs+Malin-2014+134[1]Kristine har ein liten JR i snøret- og han har ikkje gløymt å spore!

Sporkurs+Malin-2014+073[1]Jaaa- Pepper fann sporslutten!

Sporkurs+Malin-2014+077[1]Kristine belønner med leik  🙂

Kristin og Grumpy varmer opp før sporet.
Sporkurs+Malin-2014+080[1]

Grumpy vil også leeeeke!

Sporkurs+Malin-2014+081[1]Yes! DEN vil eg ha!

Sporkurs+Malin-2014+137[1]Vargo fikk gå sine fyrste spor i helga- og dette gav meirsmak!

Sporkurs+Malin-2014+145[1] Hmmm – er dette sporstart tru..?

10524290_10203354300751874_4956250819526301944_o[1]

Vargo kom i mål han og fikk masse god kattemat i belønning.

Så dette var ei toppers helg!  I tillegg til spor fikk eg sjå “min” Yoric igjen.

Sporkurs+Malin-2014+003[1]

Gutten kjente meg sjølvsagt igjen men..
Sporkurs+Malin-2014+011[1]… men han sprang full fart tilbake til sin “husse” da.  Gutten stråler av lukke  🙂

Sporkurs+Malin-2014+025[1]

Og se her… freestyle??  🙂
Sporkurs+Malin-2014+027[1]Give me five  🙂

Sporkurs+Malin-2014+029[1]Danse  🙂

Sporkurs+Malin-2014+039[1]Mellom  🙂

Ja dette lover bra!

Sporkurs+Malin-2014+047[1]Og så litt kos med Malin  ❤

Så gutten kunne berre ikkje fått det bedre- han har det som fisken i vannet!

Og alle er vi einige om at vi ønsker nytt kurs til høsten  🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment